perjantai 27. joulukuuta 2013

Hämärä laulu


Työnä oli mulla joku hämärä työ,
josta hämäränä palkkakin maksettiin.



Minä hämäriä tavaroista ostin ja myin
ja hämärissä hommissa menestyin.



Sitten kun mä paljon sitä hämärää sain,
niin se hämärästi pankkeihin kannettiin.



Pankkikirjaan tuli nimi "Hämärä" vain,
mulle hämäriä korkoja annettiin.




Niitä hämäriä nimiä niin paljon mä sain,
voin hämärästi kaikki ne muistaa vain.




Tuskin olen ainut etelän vetelä, jota alkaa tämä loputon harmaus ja vetisyys ahdistamaan. Joulustakaan en saanut oikeastaan yhtään kuvia, kun pikkukaverini oli hukassa ja isolla kaverilla en kuvata näin hämärässä osaa. Murh. Mutta tunnelma oli hyvä ja sehän se kai on aina pääasia?

Kuvissa oli muuten vain n. 1/3 meidän joulukattauksesta... mutta kaikki on kadonnut. Tänään oli viimeiset rääppiäiset! Tänään löytyi onneksi myös pikkukaveri, autoonhan sen olin unohtanut. Sinne oli työkassi jäänyt jokseenkin siihen asentoon, mihin sen perjantaina olin heittänyt. Kumma juttu. :)

Täällä uudessa kodissa on niin ihanaa, tunnelmallista ja vain ihanaa (vaikka sormet syyhyääkin remontin jatkamiseen...). Oli pakko räpsiä muutamia kivoja juttuja, joita olen tässä mennäpäivinä ihastellut.





Vähän turhan Paasilinnamainen teos, mutta pakko lukea, ihan vain kannatuksen vuoksi. :)



Ihana turhake, jonka pukki toi. Mutta niin kätevä.


Toinen turhake, jonka ihan itse ostin. Ken partyliten tietää ja tuntee, tietänee myös ettei halpakaan lie. Mut on sekin hieno.


Näistäkin tykkään, ja kohta jalustan mökiltä haen, että tasapainoisen kuvan näistäkin saisin. 



Eiköhän tämä joulu olisi tällä taputeltu.



Lunta tai vähintään valoa odotellessa,
please!

P.S. Laulun sanat ovat Irwiniä.

Ei kommentteja: