maanantai 1. lokakuuta 2012

Tervetuloa sateet

Minä olen valmis. Lötköpötkö teinielämää jumpsuitissa luvassa. Tämä tuli jo viikko pari sitten, ensisovituksella olin järkyttynyt, ei sovi minun muodoilleni ollenkaan. Pidinkin sen kaapissa ja harkitsin jo jälleenmyyntiä, kunnes tänään vihdoin kaivoin sen uudelleen esiin. Ei se nyt niin paha ole. Ja niin ihanan pehmoisa.

 

Nyt kun se on sotkettu jo puolukkamehullakin, niin samantienhän sitä sitten käyttääkin. :)

Tänään oli kummallinen päivä. Olin aamulla ja päivällä hyvin murheissani eräästä asiasta, josta en valitettavasti sen enempää voi mainita. Illalla asiat kuitenkin ratkesivat. Olin suunnattoman helpottunut, jopa  ihmeissäni miksi moista olin edes murehtinut. Pieni murhe tekee välillä hyvää, muistaapahan ainakin mikä on itselle tärkeää. 

Ei kommentteja: