sunnuntai 30. syyskuuta 2012

And The Winner is...


Arvonnan voittaja on

VUOKKO

Onneksi olkoon.

Laitatko yhteystietosi tulemaan saaristonkasvatti@gmail.com, niin laitan pakettia tulemaan viimeistään ennen joulua! ;) Pakko antaa itselle pelivaraa, kun niska temppuilee ja kouluhommia on yhtäkkiä ilmestynyt vino pino (tai no, ehkä nippanappa pino). Todellisuudessa ompelen sinulle jotain kivaa varmasti jo tiistaina! ;) Paketti lähtee liikkeelle heti valmistuttuaan.

Kiitos kaikille kommentoijille. :) 

Erityismaininta anonyymille, jonka mielestä olin aluksi todella ärsyttävä, mutta nyt en niinkään...
Näinhän se on mennyt. Ja näin se osittain varmasti aina meneekin. Mutta toivon ja teen työtä jatkuvasti sen eteen että osaisin olla keskustelevampi, siis aikuisten kanssa. Lapset on aina ollutkin eri asia, heitä olen aina osannut paremmin kuunnella.  Sen jälkeen kun tämän suuren herätyksen olen kokenut, vastaväitteet tai uudet näkökulmat ovat osoittautuneet oikein antoisiksi. Elämässä ei ole mikään niin hienoa kuin kunnon keskustelu. Pitäisi varmasti keskustella enemmän. Eiköhän minulla kuitenkin tule jatkossakin mielipide olemaan. Asioita pitää välillä usein kyseenalaistaa. Erään tohtorismiehen mukaan minulla on vain levoton ja uudistusmielinen luonne... great! Justiinsa sitähän ihminen haluaa, olla levoton ja jatkuvasti tyytymätön asiantiloihin. Not. Mutta eiköhän se tästä suttaannu...

Tänään suttasin puolukkamehua



Muovipullot menevät pakkaseen, lasipullon sisällön kurlautan kurkkuuni ensitilassa. :) Hyvää tuli.

Ei kommentteja: