sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Maanantaina mamma meni, mansikoita ostamaan... se päivä oli iloinen, mutta nyt se on jo eilinen. Olipas vapauttavaa kulkea päivä ilman lompakkoa. Mutta eipä se shoppailua estänyt. Harmittavia tuollaiset työssä käyvät ystävät, jotka rientävät apuun. ;) Katsastettua tuli vuosittaiset designjoulumarkkinat tonfiskin tiloissa sekä Vanhan Suurtorin perinteiset joulumarkkinat.























Koska eräs pikkujouluista toipuva ei ollut kyennyt kokkailemaan mitään hyväkuntoisille syötäväksi kelpaavaa, päätimme testata pari kuukautta sitten avatun Hiili-ravintolan Aurakatu 6:ssa. Perus hamppariaterian otin ja sen perusteella voin suositella. Makua löytyi!

Note to self: Älä "koskaan" ole kiinnostunut mitä miesten pikkujouluissa tapahtui. Et oikeasti halua tietää! Harmi että minulle kerrottiin ennen kuin ehdin sulkea korviani. :) Siinä joutui usemman tunnin (lue päivän) nieleskelemään ja luomaan uudestaan uskottavuuden miehestään jokseenkin kohtuu täysijärkisenä ja vastuunsa kantavana ihmisenä. ;) Mutta kyllä sitä jo tänään illalla pystyi nauramaan ja pientä sympatiaakin irroittamaan. Välillä olen niin onnellinen että olen nainen. Toivottavasti olen samaa mieltä myös ensi viikolla tähän samaan aikaan. Tavoitteena olisi pitkästä aikaa poistua Varsinais-Suomen vaikutuspiiristä. Huh. Villiä tämä elämä nykyään. 8) Nimimerkillä: ainiin, olin lopulta sosiaalinen eläin.

Ei kommentteja: